21. maaliskuuta 2011

Tee-se-itse - potilas

Me tosiaan tehdään itse potilas. Tai siis kehitellään oma potilas, jolle teemme hoitosuunnitelman. Voi hurja kuinka kivaa. Hoitotyö oli taas pelkkää teoriaa, puoli luokkaa taisi nukkua. Lääkelaskujen harjoitus koe vaikutti menevän ihan hyvin. Mutta eipä sillä oo merkitystä sitten kokeessa.. :D

Huomenna lääkehoidon toinen tentti. Tavoitteena on se K3 siitäkin, hieman kuitenkin epäilen.. Mutta jospa tulis ees se kakonen, ja sanakokeet ja tehdyt tehtävät nostais tokariin arvosanan kolmoseen :) Oisin enemmän kuin tyytyväinen.


Söin tänään pitkästä aikaa todella herkku aamupalaa.
Photobucket
Photobucket
Ja eilen lakkasin kynnet. Rimmelin Apricot Punch lakalla ja kuviot Konadin laatoista m11 ja m3
Photobucket

5 kommenttia:

  1. Voi itku noita konadeja, miten söpöt! Mullehetikans!

    Ja olishan se elämä aika ykstoikkosta jos ei kenenkään kanssa olis jotain pientä kinaa/mutruilua menossa. Tai jotain sinnepäin ainakin.. :-D

    Ai minun pitsakuvasta tuli nälkä, entäs noi sun kurkut sitten? Söin kurkkua varmaan viimeks loppukesästä, ei tuu ostettua :-( Ja toi muki(?) = <3

    Mullahan on... Hmm, KATU-hommeleista alakouluikäisen->vanhuksen kehitysjuttuja, oon tosihyvin perillä ku hädin tuskin tiedä mitä tää juttu koskee. :-D

    (Offtopicina; MÄ HALUAN TAAS MUUTTAA! Koulussa tuli semmonen olo et vitut näistä ja kaikista "kavereista" täällä nyt nostan kytkintä ja kiitos. Mut yhyy kun tulin kotiin perheen luo niin voi lapaset meen ettimään huomenna kuraattorin/opon käsiini ja kysyn sen mielipidettä.)

    VastaaPoista
  2. Vähänkö sä oot saanu siististi noi kuvat laitettua. Mulla tuli joko sotkua tai sitten se ei ottanut tarpeeksi kiinni. Nyt on Konad lojunu laatikon pohjalla jo ties kuinka kauan käyttämättömänä... Parasta kai laittaa se suosiolla myyntiin. :)

    VastaaPoista
  3. No eikä. Miks kaikki hienot mukit ilmaantuu just kun en voi saada niitä itelle? Epäreiluuuuuu.

    Lupaavalta tosiaan, vähän pelottaa kuinka mun käy mutta sen näkee iltapäivällä!

    No voi ei mun kanssa tosiaan! Saa nähdä mitä opop/kuraattori sanoo....

    VastaaPoista
  4. Apua, en oikein muista mitä kaikkia kuvioita siinä oli, kun niitä oli niin monta. Mutta siinä oli sellainen kiekko, missä ne kuviot on ja siihen suditaan lakkaa päälle ja sitten painetaan sillä leimasimella. Onko sulla sellainen? Se mun on jäänyt kaverin luo kohta melkein vuodeksi, mutta tallessa se siellä edelleen on. Mietin mahtaakohan se nyt olla ihan oikea Konad, kun ostin sen Virosta. Jotenkin vähän nyt epäillyttää. Tai sit mä vaan olen ihan surkea leimailemaan. :D

    Kyllä mä voin sitä sieltä kaverilta kysellä, jos sua kiinnostaa? Meen vkoloppuna sinnepäin taas.

    VastaaPoista
  5. Jos vaan muistan, niin katon mikä laatta se on ja voin jonkun kuvankin sulle räpsäistä. :) Kannatta kyllä sitten muistuttaa mua vkoloppuna. :D

    VastaaPoista

Kiitos (: ♥