4. syyskuuta 2010

Uusi kuukausi, uusi koti, uusi blogi

Joskus on vaan helpompi alottaa ihan puhtaalta pöydältä.

Olen Olga, vielä kuukauden verran 18. Muutan tässä viikonloppun/ensi viikon aikana ensimmäiseen omaan kotiin, samalle paikkakunnalle missä nyt opiskelen lähihoitajaksi. Aikaisempi koulutus oli lapsi- ja perhetyön perustutkinto, josta valmistuin mutkien kautta viimein lastenohjaajaksi.
Image and video hosting by TinyPic
Tässä muutama 'oma juttu':
Valokuvaus: pitkään ollut jo suosikki. En kuvaa mitään tiettyä. Enimmäkseen kuitenkin luontoa ja kodin yksityiskohtia. Otan mielummin lähikuvia jostain tietystä, kuin kuvia isoista kokonaisuuksista. En tiiä miksi, se vaan jotenki on mukavampaa.
Kirjat/lukeminen: luen kaikenlaista, parasta tietty on, jos kirjassa on onnellinen loppu :) Oon vaan niin lällykirjojen perään (: Ja jos se sijoittuisi sairaala miljööseen, ai että tykkään esim. Henry Denkerin ja Robin Cookin kirjoista. Niitä lukiessa, haaveilen saalaa lääkärin urasta..
Musiikki: kuten, Hanoi Rocks, Michael Monroe, Leevi and the Leavings. Piristää oikeastaan päivää kuin päivää ja saa hymyn huulille. Muita suosikkeja on Klamydia, Apulanta, Ismo Alanko :) Tykkään aikalailla enemmän suomalaisista yhtyestä :)
Kirpputorit: oon löytäny täältä päin yhden hyvän kirpputorin, mistä on tarttunut mukaan kaikkea mukavaa. Ja se on vielä sellainen, että työntekijät hinnoittelevat tuotteet, eivätkä tuojat. (joten hinnat ovat siedettävää luokkaa) Sillä niiden tulot menee lasten ja nuorten hyväksi.
Ystävät: mitä ilman niitä tekiskään ? Vaikka hyviä ystäviä löytyy kaksi, enkä aina osaa toiselle heistä puhua. Enkä kuitenkaan kaikkea osaa heillekään kertoa, ne on kuitenkin vaan niin tärkeitä.
Blogit: oon löytänyt monia mahtavia blogeja, joita on aina mukava lukea :)
Image and video hosting by TinyPic
Sitten ns. yleisesti. Oon horoskoopiltani vaaka, joten en aina osaa päättää.. Mikä koettelee joiden hermoja ihan kiitettävästi ! Haluan löytää oikeen minäni, koska en osaa määritellä millanen oon jne, hyvä että osaan edes sanoa kuka oon !
Tää blogi käsittelee minua, elämääni ja fiiliksiä. Tällä ei oo mitään genreä mihin kuuluisi, eikä tää oo niitä muotiblogeja mitä joka toisella on. Enkä osaa tätä luetellä lifestyle bolgiksi. Tämä vain on :) Pääosassa tekstin kanssa, on varmasti kuvat, kaikenlaiset kuvat.
Eikä postaus tahti ole päivittäistä, niitä tulee enimmäkseen fiiliksen ja asian mukaan.
Image and video hosting by TinyPic
Ehkäpä tämä nyt alkuun saa riittää. Jossain välissä ehkäpä lisää.
Nyt kuitenkin kirja käteen ja peiton alle.

♥ooka 

2 kommenttia:

Kiitos (: ♥